The world kicked back a lot fucking harder now.

When the luck turns one you,


iwonthimiwont him now
Ohyes I 24 timmar har allt som kan gå fel gått fel,det började med att jag inte kan säga nej och slutade med feber och i mellen där har det bara varit skit, trots allt kan jag inte säga att mini lovet har varit feil, har lyckats riktigt bra faktiskt fått umgåtts med det  flesta jag bryr mig om (och för mycket av mindre trevliga. . hands?)


I Am Failing Whit This Thing, I Try To Work One My Skills But They Only See Me Through, So Now I Stop Fighting Fair, But One My Gloves I Will Do This Dirty.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte säga nej till vad.. jaxo vart är du kom till skolan imorn!

2009-05-27 @ 22:53:31
Postat av: Anonym

från idol-loulou

2009-05-27 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0