Make Me A Teen 4 Life Living At The CozyCost..

makemeateen4life!
Satt och fundra lite, Det är galet.. jag är typ tant typ skit gammal, typ fan död. Jag fattar inte var tiden tog vägen, Vart fan tog Teen vägen? Ett enda år av vårat älskade Teen, och sedan är jag O (tjugO,tretiO,åttiO) jävligt illa.
jag vill supa, Röka, Köpa Inportsprit, Busringa, Smyga på folk i i lekparker, Skrika på löjliga tjejer, Spendera pengarna på fula skor cigg och en vinbox, Ljuga för mamma om hur mycket jag dricker, Smuggla fusklappar, Ljuga för lärare, Klaga på skolmaten, Fnissa åt sugmärken, Spendera natten vid daton och komma stendöd till   skolan dagen där på, Ligga ända in på småtimmarna och prata djupt och intensivt med bff's.
                                                                                                                  jag vill fan inte sluta vara TEEN.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0